Svar på frågestund del 1

Kära läsare. Nu kommer äntligen svaren på era frågor. Jag har valt att dela upp dem i flera omgångar för jag har fått så många frågor att jag inte hinner svara på alla på en kväll. Hoppas ni blir nöjda med svaren :)


moder jord:
Hur känns det att du ska på hmhmhm-klubb till helgen?

Kära moder jord. Nu är det som så att jag var inte på en hmhmhm-klubb den här helgen. Jag var istället på en hemmafest hos en vän. Det var mycket trevligt.
 

 

the return of moder jord:

Vad tycker du om att man kan köpa jord i mataffären?
Hej igen moder jord. Jag tycker det är bra att man kan köp jord i mataffären. Inte för att jag ser jord som mat, men det är ju ur jorden som mycket av vår mat kommer.

MODER JORD!!!!!!!!!!!!!!:
Hur många frågor behöver du innan du börjar svara?????????????????????!!!!!!!!!!!!!
Jag hör dig moder jord. Jag behöver ca 45 stycken.

Anna Grönwall:
Har du något husdjur? Jag har en fisk som heter Göran. Den är död nu.
Hej Anna. Jag har faktiskt fem katter, varav två är kattungar. De vuxna heter Lilja, Blunder och Flora.

Anna Grönwall:
Nej! Han bara sov! Det är ett mirakel :D
Detta är ju inte direkt någon fråga, men jag svarar ändå. Vilken lättnad!

annelie:

vilken härlig blogg du har, johan!
hur kommer det sig att du började blogga? vad vill du göra i framtiden? =)
Vad glad jag blir att du gillar min blogg. Jag började blogga för att jag antog at folk ville läsa om mitt liv. Och det visade ju sig att jag hade rätt. Som det ser ut nu vill jag i framtiden bli sjuksköterska. Men mycket kan ändras, man kan aldrig vara riktigt säker på vad som kommer hända.


En som undrar:

Vad hände med det stora avslöjandet? :O :O:
Mycket bra fråga. Det blev inget av med det tyvärr. Men istället gav jag er en bild på mina skor, och jag tror ju kappast någon blev besviken.


finja betong:

Skulle du vilja jobba hos oss? Med vår förfrågan bifogas ett litet dikterbjudande, specialdesignat för dig:

"vägen må vara slingrig och svår,
kanske kommer du att fälla en tår.

men jag tror att allt blir mödan värt,
när du slipper att minnas allt du dig lärt.

hoppa av skolan, kom till oss!
vi på finja betong behöver en goss(e).

en gosse, en snäll, en sån som du.
en gosse med mjäll, vad säger du nu?"
Tack för ebjudandet men jag har inte mjäll, så jag blir nog tvungen att tacka nej.
 


Patrick:

Läser din bror detta??
Killevippen Patrick! Min bror läser icke detta. Han har så mycket annat att tänka på, WOW till exempel.


Marike:
Hur är det att leva ihop med en nymfoman?
Hallå Marike. Jag antar att du syftar på min vän Elin. Först och främst vill jag bara poängtera att vi inte lever ihop, vi har inte flyttat ihop än. Sen kan jag väl bara säga att jag inte har några (större) problem med att hon är nymfoman. Hon får vara (nästan) precis vad hon vill. Jag accepterar (för det mesta) henne för den hon är.

Din tandläkare
Hur ofta äter du sött egentligen?!
Tjenis tandis! Jag äter inte sött jätteofta, bara på helgerna och ibland när det är Desperate Housewives. Frukt är också sött, men jag antar att det inte var den sortens sött du menade.

GUN
Vad säär du om en natt på tumannahan'?
Jag säger typ samma som jag sa till Finja Betong. Tack för erbjudandet, men nej tack.

Anonym
är det sant att du tycker om en tjej som bara är en massa gaga? :O
Vilken tossig fråga! Men enligt mig är alla frågor lika mycket värda så.. Jag tror du har missförstått lite. Jag tycker om en tjej som heter Lady Gaga. Hon är artist och gör många bra låtar, därför gillar jag henne.


hotmama_39
dina skor såg ganska så stora ut. du vet vad man säger om killar med stora skor......? ;)
Hallojsan hotmama. Ja, de har stora fötter, och jag tycker den är ganska uttjatad..


Anonym
är din röda bakgrund på bloggen ett tecken på att du tycker om lite fart och fläng? lite heta stunder?
Nej, riktigt så är det inte. De är snarare ett tecken på att jag ibland har dålig fantasi.


cool-jontheee
hur fixelidixar du ditt håris?
Tjabba läget cool-jontheee! Jag gör som så att först duschar jag, sen fönar jag håret, sen tar jag lite gelé och försöker få håret så som jag vill ha det (vilket inte alltid är så lätt!) och till sist tar jag i lite hårspray. Hoppas jag har gett dig några användbara tips.



Nu hinner jag inte svara på fler frågor ikväll. En storbloggare som jag måste ha sin skönhetssömn. Fler svar kommer vid ett annat tillfälle.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0